Мегацеркви та їх комунікативні стратегії

27 червня 2011, 15:25 | Релігія і мас-медіа | 0 |   | Код для блогу |  | 

Георгій Почепцов. - "Медіаграмотність"

комунікативні стратегії ЦерквиСNN підкреслила, що мегацеркви − це великий бізнес. В середньому кожна з них має за рік 6,5 мільйона доларів. А всі разом вони мають декілька мільярдів. Зовнішньо вони теж інші. Телевізійний екран-плазма замінив хрести, презентація в Power Point − замість співів. Все це принципово резонує з молодим поколінням. І як наслідок, середній вік тут − 40 років, вони на 13 років молодші, ніж у середньому в звичайній церкві.

Система Orphus
Рейтинг
0
0
0коментарів

Коментарі

додати коментар 

    Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані відвідувачі Ввійти

    Проект "Релігія і ЗМІ"