Мегацеркви та їх комунікативні стратегії

27.06.2011, 15:25
Мегацеркви та їх комунікативні стратегії - фото 1
Нові пастори говорять з людьми мовою сучасних проблем. Саме це і приваблює до них. Колись християнство теж прийшло з новими смислами. І саме так воно перемогло язичництво.

комунікативні стратегії ЦерквиСNN підкреслила, що мегацеркви − це великий бізнес. В середньому кожна з них має за рік 6,5 мільйона доларів. А всі разом вони мають декілька мільярдів. Зовнішньо вони теж інші. Телевізійний екран-плазма замінив хрести, презентація в Power Point − замість співів. Все це принципово резонує з молодим поколінням. І як наслідок, середній вік тут − 40 років, вони на 13 років молодші, ніж у середньому в звичайній церкві.

Георгій Почепцов. - "Медіаграмотність"