Блоги

  • Блог Михайла Якубовича

    Громадянські свята та іслам

    5 лютого 2018, 11:11 | 

  • Блог о. Петра Балога

    ЗА КИМ ДЗВОНИТЬ ДЗВІН?

    Добре, коли є так багато братів навколо під час твоєї смерті, добре, коли ти не сам у цей момент, добре, що моляться підчас цього переходу з дочасності до вічності...

    5 лютого 2018, 10:12 | 

  • Блог Оксани Горкуші

    Реформація по-українськи. Частина 7

    Поспілкувались із отцем Георгієм Коваленко (протоієрей, ректор Відкритого Православного Університету Софії–Премудрості) щодо нагальності і можливості духовної реформації в сучасних умовах (поліконфесійність України). Говорили про єдність не за буквою чи буквальним тлумаченням фрази, а за сенсом висловленого Слова Божого у конкретному культурно-історичному і мовно-національному контексті. Значення має бути адекватне сенсу, а не формі. Духовний зміст християн виражається їхнім сумлінням та життєдіяльністю, що спираються на Божі Заповіді, випливають зі слідування за Христом, а не належністю до певної інституції.

    2 лютого 2018, 18:42 | 

  • Блог о. Петра Балога

    СВЯТИЙ ТОМА АКВІНСЬКИЙ ПРО СВОБОДУ І СВЯТОГО ДУХА У ЖИТТІ ХРИСТИЯНИНА

    «Слова «де Дух Господній, там свобода» належить розуміти так: свобідний – це той, хто є паном самого себе, тоді як раб залежить від іншого пана. А отже, той, хто діє сам від себе, діє свобідно, хто ж діє під впливом іншого, не діє свобідно. На приклад, хто уникає зла не тому, що воно є зло, але тому, що так наказує заповідь Господня, той не є свобідним; той же, хто уникає зла тому, що воно є зло, є свобідним. І це Святий Дух, який вдосконалює зсередини духа людини, щоб за допомогою добре сформованої здібності, вона уникала зла з ненависті до нього, а не тому, що так наказує заповідь Божа. І про таку людину говориться, що вона вільна»

    30 січня 2018, 11:28 | 

  • "Галицькі літургійності" (Блог Василя Рудейка)

    Фарисейська передпричасна молитва

    Неділя про митраря і фарисея нагадала не лише про те, що її справжнє місце - центральна (третя) неділя Великого посту, а й про одну молитву у сучасній Божественній Літургії, яка своїми словами щоразу повертає вдумливого молільника до цієї притчі. Ідеться про відому всім молитву перед причастям "Вірую, Господи, і ісповідую", чи радше про її середню частину - оригінально стихиру Великого Четверга "Вечері Твоєї тайної днесь, Сину Божий, мене причасника прийми, бо ворогам Твоїм тайни не повім і поцілунку не дам Тобі, як Юда, але, як розбійник, ісповідаю Тебе: «Пом’яни мене, Господи, у Царстві Твоїм»."

    29 січня 2018, 15:10 | 

  • Блог о. Богдана Огульчанського

    ПАРАДОКСИ ПРИТЧІ ПРО МИТАРЯ І ФАРИСЕЯ

    Одна з найкоротших притч, але містить у собі невичерпний зміст. Ось, що я відкрив (відчув) для себе цього року.

    28 січня 2018, 18:55 | 

  • Блог о. Петра Балога

    АНАФЕМА КАРДИНАЛА ГУМБЕРТА КЕРУЛАРІЮ

    Був час кидання каміння, настав час збирати їх. З чого почалася Велика Схизма

    25 січня 2018, 22:01 | 

  • Блог Михайла Якубовича

    Muslim Presidency in the All-Ukrainian Council of Religious Communities

    19 січня 2018, 12:38 | 

  • Блог Ігоря Перфецького

    Чому народні традиції важливі

    Чому народні традиції, що пов'язані з Церковними святами (а це майже всі українські традиції) важливі?

    18 січня 2018, 14:04 | 

  • Блог о. Петра Балога

    ВОДА ЯК СИМВОЛ ВІДРОДЖЕННЯ

    Свята вода – це образ очищення і відродження у Христі та завдяки Христу, це образ отримання Його Духа, це образ смерті для світу і життя для Христа. Це реальні дійсності, а не магічні, всі вони стають ефективні і дійсно дають таке очищення і відродження, коли людина вірить у цю відновлювальну дію Христа. Вода очищує чи освячує не автоматично чи магічно, але динамічно і сакраментально, тобто «таїнственно», а цим Таїнством є Христос.

    18 січня 2018, 13:58 |