Блоги

  • Блог Зиновія Свереди

    КРИЗА ЕЛІТ: ВІРТУАЛЬНА РЕАЛЬНІСТЬ ЧИ РЕАЛЬНА ВІРТУАЛЬНІСТЬ?

    Як сформувати етичних лідерів?

    18 квітня 2019, 23:14 | 

  • Блог Олега Гірника

    НЕОПАЛИМА КУПИНА ПАРИЗЬКОЇ РАДИКАЛЬНОЇ ҐОТИКИ

    Так вже влаштована людина, що справжню вартість видатних постатей і речей духовних відкриває допіру по їхній втраті. Не вистачить часу на вангогівські історії про невизнання при житті та тріумф слави опісля складених у домовину кісток. Особливо нам, Українцям, такі історії до болю знайомі...

    16 квітня 2019, 15:19 | 

  • Блог вл. Бориса Ґудзяка

    ПАСХА ПАРИЖА – ВІД СМЕРТІ ДО ЖИТТЯ

    Світова реакція свідчить, що незважаючи на наш раціоналізм, деконструкцію і десакралізацію, святість символів не втрачена.

    16 квітня 2019, 09:00 | 

  • Блог о. Богдана Огульчанського

    Чим важлива розсудливість для здобуття справедливости? Сентенції.

    11 квітня 2019, 11:47 | 

  • Блог Павла Павленка

    Західна цивілізація під “Дамокловим мечем” гей-пропаганди (несімейні “сімейні цінності” у західному християнстві)

    Гей-культура в межах західного суспільства все сильніше дає про себе знати, а представники гей-спільнот все дедалі потужніше заявляють про свої права, позиціюють їх чи не в статусі загальнолюдських цінностей, прагнучи обґрунтувати їх окремими біблійними положеннями, означити їх як християнські. Під маскою обстоюваних гей-культурою понять про шлюб, сім’ю, батьківство, дитинство, насправді ховаються морально-світоглядна деградація, психофізична дегенерація особистості. У цьому контексті неабияким “рятівним кругом” для суспільства може стати повернення західної цивілізації назад до засад християнської традиції, оскільки саме християнські цінності були покладені свого часу в її (цивілізації) основу.

    8 квітня 2019, 20:45 | 

  • Блог о. Михайла Мельника

    Благовіщення і спасенне смирення

    Велику тайну нашого спасіння відкриває нам Господь через свого посланця Гавриїла. Цей ангел сповіщає Діві Марії, що cходженням на Неї Святого Духа і отіненням сили Всевишнього Вона народить Божого Сина.

    5 квітня 2019, 22:54 | 

  • Блог Віктора Котовського

    І померлий вийшов...

    І ПОМЕРЛИЙ ВИЙШОВ … Ісус сказав: „Лазарю, вийди геть!” І померлий вийшов, обвитий по руках і ногах похоронними пеленами, а обличчя його було зав”язане хусткою” (Ін.11:43). Уявляю, як йому бідолашному було виходити з перев'язаними ногами. Мабуть, його просто Духом винесло на світло Боже. Очевидно, що свідомістю він не миттєво постав до життя. Розв'яжуть обличчя, повернеться мова, зір, з'явиться сила в руках і ногах, щоб іти, працювати, свідчити, жити. Саме тому Ісус сказав: «розв'яжіть його, нехай іде». Йде тепер уже самостійно

    1 квітня 2019, 10:58 | 

  • Блог Богдана Трояновського

    Чому ми, християни, боїмося політики?

    Чи можлива політика і політики, для яких основою є християнські принципи – не гроші, не кар'єра, а добро свого народу і його розвиток?

    28 березня 2019, 15:19 | 

  • Блог о. Петра Балога

    АМОНІТИ І ПЕРШІ РОЗДІЛИ БІБЛІЇ

    Текст Бут 1-11 – це ТЕОЛОГІЧНИЙ текст, а не ІСТОРИЧНИЙ, тим більше, не про якісь історичні події чи особи, про їхнє життя, вік чи інші перші непорозуміння між ними. Головна теологічна ідея тексту Бут 1-11 це та, що є один Бог, який все сотворив, видиме і невидиме, все творіння – добре, а людина – вінець творіння і образ Божий. Це і ввійшло у Символ віри. Крім того, з натхненого тексту знаємо, що Бог не створив зла, що люди «на початку» згрішили, за це втратили рай (безгрішність і святість), і тому страждають і потребують Спасителя.

    28 березня 2019, 10:18 | 

  • Блог о. Богдана Огульчанського

    Св. ВЕНЕДИКТ Нурсійський: розсудливість, довіра до свободи особистості, повага до освіти, дорадчість.

    27 березня східні християни, що живуть за юліанським стилем, ушановують БЕНЕДИКТА НУРСІЙСЬКОГО. На жаль, ми, православні, церковно практично не шануємо великих світильників Заходу, ще не розділеної Церкви. Щодо Бенедикта - це дивовижно розсудливий, тверезий і зрозумілий для нас учитель і організатор.

    27 березня 2019, 21:48 |