Блоги

Блог Максима Балаклицького

Доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри журналістики Харківського національного університету імені Василя Каразіна, редактор служби новин Медіа Групи "Надія"
  • #ТіпаЗаЕкологію

    Цей мультик укотре змусив задуматися над (навіть теоретичною) суперечливістю плачів "за незайманою природою, яку, бачте, занапащує ненажерна цивілізейшн". Тут ми бачимо (авжеж!) 1) ситого 2) білого 3) молодика (Трамп?), який пафосно крокує планетою в дусі колоніального "тягаря білої людини", перетворюючи довкілля на гори сміття. І все. Безнадія. Ні контексту, ні інших передумов до природокористування аффтар не бачить. А шкода.

    26 вересня 2017, 21:48 | 

  • Експертне опитування "Релігійна тематика українських ЗМІ після Євромайдану"

    Запрошую взяти участь в експертному опитуванні з цієї теми. Інтенсивність історичних подій в Україні зросла неймовірно, починаючи з листопада 2013-го року. Спочатку – Євромайдан, потім – Революція гідності, далі – анексія Криму, а тепер – військові дії на Донбасі.

    24 серпня 2014, 22:11 | 

  • Конфесійній журналістиці треба долати стереотипи щодо церковного життя й показувати релігійний вимір усіх сфер людського існування

    Фрагменти інтерв'ю дослідницькій групі Класичного приватного університету (м. Запоріжжя), під керівництвом Людмили Пономаренко, доктора наук із соціальних комунікацій та аспіранта Світлани Козиряцької, з приводу проведення соціологічного дослідження особливостей конфесійних мережевих видань.

    3 березня 2013, 22:46 | 

  • Конфесійні ЗМІ цікаві обмеженій частині воцерковлених осіб, і світськими медіа не сприймаються як конкурентні

    Інтерв'ю сайту "Філософія і релігієзнавство" про те, що таке релігійна журналістика, чи легко бути об'єктивним у висвітленні інших конфесій та про християнську толерантність.

    1 березня 2013, 17:17 | 

  • «Pussy Riot» как духовное явление

    Интервью студентке Ярославе Трегубовой о панк-молебне, символическом терроризме и правиле помойного ведра.

    9 лютого 2013, 22:33 | 

  • Про що мріють харківські старшокласники

    Кидається в очі граничний індивідуалізм мислення опитаних. Фактично, благополуччям інших людей опікується один підліток із півсотні (другу відповідь про стельки зараховуємо сюди суто умовно в силу її саркастичного характеру). Різко лідирують матеріалістичні інтереси, виражені нічим не прикритою жагою наживи. Гроші ради грошей - виразний потяг сучасних підлітків. Сюди ж сміливо можна додати й завуальований матеріалізм "успішності", "щастя", "незалежності" - в першу чергу, фінансового, звісно ж. Це ніцшеанський волюнтаризм людей, готових на протиправні дії ради власного блага, яке вони бачать як нічим не стримуване збагачення.

    3 жовтня 2012, 17:23 | 

  • Из масонства может ли быть что доброе?

    Очередное письмо: "Мне задали вопрос, что я об этом думаю как человек верующий. Что-то читала о них раньше, и в Википедии статья есть. Но мне интересно твое мнение. Кто такие масоны? И можно ли их отнести к дьявольской организации?"

    2 квітня 2012, 11:18 | 

  • Христиан секс интересует больше, чем мирских людей?

    Знакомая христианка пишет: "...зайди на любой христианский форум и посмотри: самые обсуждаемые темы и самые задаваемые вопросы - конечно, секс. По 600 комментариев! Никакая субботняя школа, никакая проповедь столько не набирали. Такое впечатление, будто христиан секс интересует даже больше, чем мирских". Как по мне, всё объяснимо.

    1 квітня 2012, 18:39 | 

  • Навіщо Україні протестанти

    Думки з нагоди презентації моєї монографії “Медіатизація протестантизму в Україні 1991-2010 років” (Харків, 2011) 28 лютого на засіданні Харківського історико-філологічного товариства в харківській таки книгарні “Є”. Цю працю я писав, маючи кілька міркувань. Озвучу деякі.

    29 лютого 2012, 15:44 | 

  • Влада і церква: непрості взаємини

    Відгук на статтю Станіслава Мірошниченка “С крестом на власть” у журналі “Власть денег” (2011, 21-27 октября).

    24 жовтня 2011, 14:46 |