Статті від автора

Олег Турій

  • 25 лютого 2012, 16:06 | Релігієзнавство-дайджест | 

    Греко-католицька церква та українська національна ідентичність в Галичині

    24 лютого 1807 року у Львові Папською курією була відновлена Галицька митрополія, що була ліквідована польською владою на початку XV століття. Розпочався якісно новий етап у розвитку греко-католицької церкви, який супроводжувався тривалим пошуком національної орієнтації протягом усього ХІХ століття і завершився переходом УГКЦ на українські позиції

  • 21 серпня 2010, 15:00 | Коментарі | 

    Історик Олег Турій: В Україні є питання суті того, що ми називаємо історичною пам’яттю

    Українська делегація взяла участь у європейському воркшопі щодо примирення навколо подій в історії Європи, які обтяжені тягарем кровопролиття та ненависті. Зустріч відбувалася в Освєнцімі (Польща). Олег Турій, віце-ректор Українського католицького університету з наукової роботи, поділився з РІСУ міркуваннями про цю подію та, зокрема, про питання історичної пам’яті в Україні.

  • 9 березня 2010, 14:24 | Матеріали конференцій | 

    "Історичні аспекти поняття «канонічної території»"

    Впродовж історії питання канонічної території і претензій на цю територію дуже тісно було пов'язано з питанням політичної влади. В сучасному світі, при теперішніх обставинах, на перше місце постають питання розбудови громадянського суспільства, пріоритету прав особи над правами будь-яких спільнот.

  • 14 січня 2010, 15:11 | Аналітика | 

    Церква і вибори: уроки 2004 року

    Олег Турій, церковний історик і проректор Українського католицького університету аналізує використання політиками релігійного фактору та Церкви у президентській кампанії 2004 року. При цьому він проводить паралель із сьогоденням.

  • 27 квітня 2001, 13:28 | Матеріали конференцій | 

    Греко-католики, латинники і православні в Україні: проти, поруч чи разом?

    Територія України вже від часів її християнізації була одним із теренів, де поєднувалися і суперничали між собою впливи Сходу і Заходу, де відмінності між різними християнськими традиціями часто набирали форми тривалого й гострого протистояння або ж спонукали до вироблення планів та спроб церковного поєднання.