• Головна
  • Новини
  • Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій...

Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій

08.02.2018, 10:52
Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій - фото 1
Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.

Японська компанія Toyota зняла рекламний ролик за участю представників чотирьох найбільших світових релігій – християнства, ісламу, юдаїзму та буддизму.

Toyota.png

Як повідомляє Islam-today з посиланням на «Ансар», персонажі нового відеоролика – священик, імам, рабин і буддійський монах – поспішають на так званий Супербоул – фінальний матч за звання чемпіона Національної футбольної ліги, який у США є чи не головною спортивною подією року.

Спочатку за кермо пікапа Toyota Tundra сідає рабин. Він під'їжджає до церкви, звідки забирає священика.

 Потім вони їдуть до мечеті, звідки забирають імама і, нарешті, до них підсідає буддійський чернець.

Примітно, що ролик не всім припав до душі. Так, представники індуїстського духовенства Індії образились, що в ролику немає їх представника.