• Головна
  • Новини
  • Інформаційна політика Церкви стане провідною темою ІІ Всеукраїнського фестивалю православних ЗМІ...

Інформаційна політика Церкви стане провідною темою ІІ Всеукраїнського фестивалю православних ЗМІ

04.02.2010, 11:56
Інформаційна політика Церкви стане провідною темою ІІ Всеукраїнського фестивалю православних ЗМІ - фото 1
За попередніми даними, нинішній ФестЗМІ, на запрошення учасників з Кримської єпархії, планується провести в Ялті в період з 17 по 21 травня.

fest_logo_small_sm.jpgКИЇВ – Перше в цьому році засідання оргкомітету фестивалю, на якому вирішувалися питання часу та місця проведення майбутнього форуму, його тематики та основного робочого формату, відбулося 2 лютого. За попередніми даними, нинішній ФестЗМІ, на запрошення учасників з Кримської єпархії, планується провести в Ялті в період з 17 по 21 травня. Остаточно дату та місце проведення буде затверджено дещо пізніше, проте проведення фестивалю у два етапи - навесні та восени - розглядається як можливий формат зустрічі.

За повідомленням порталу «Православіє в Україні», провідну тему для цьогорічного зібрання православних журналістів підказали останні події в церковному житті. Зокрема затверджені на першому засіданні президії Міжсоборного присутствія РПЦ питання для розгляду в комісіях цього колегіального органу. Тож голова оргкомітету фестивалю – прес-секретар Предстоятеля Української Православної Церкви, голова Синодального інформаційно-просвітницького відділу УПЦ – протоєрей Георгій Коваленко, як член комісії Міжсоборного Присутствія з питань інформаційної діяльності Церкви та відносин зі ЗМІ, запропонував присвятити  фестиваль темі «Інформаційна політика Церкви».

У рамках основної теми будуть розглянуті також питання церковних ЗМІ як суспільно значущих інструментів, ролі ЗМІ в урегулюванні конфліктних ситуацій, ставлення Церкви до богохульства в ЗМІ та наклепницьких публікацій, відповідальності журналістів тощо.

Планується, що Фестиваль ЗМІ православних проходитиме у чотирьох основних напрямках: пленарне засідання з обговоренням вищезазначених провідних тем; Клуб главних редакторів - спільна зустріч з подальшою роботою в секціях; майстер-класи та паломництво святинями Криму.

У разі, якщо фестиваль проводитиметься в два етапи, то під час весняної зустрічі відбудеться виставка православних ЗМІ та підготовка до рейтингового голосування за єпархіальні медіапроекти, що відбудеться восени. Виставку-ярмарок православних ЗМІ цього року планується провести в Києві, в галереї УПЦ «Соборна», що в парку будівництва Кафедрального собору (Київ, вул. Залізничне шосе, 3, ст.м. Либідська), і завершити на день журналіста – 6 червня. Відвідати експозицію, відкриття якої широко анонсуватиметься додатково, зможуть усі бажаючі.

Взяти участь у підготовці майбутнього ФестЗМІ оргкомітет запрошує всіх бажаючих. Потенційні реальні та віртуальні учасники можуть самі визначити, які майстер-класи їм потрібні та хто міг би їх провести; які питання функціонування православних мас-медіа на сучасному етапі варто було б обговорити додатково, на що звернути особливу увагу та чому присвятити фестивальний час.

ФестЗМІ від початку покликаний стати майданчиком для спілкування православних медійників, де представники ЗМІ єпархій могли б знайомитися один з одним, спілкуватися, підвищувати свій професійний рівень. Тож оргкомітет запрошує поміркувати спільно над тематикою майбутньої зустрічі, висловити свої пропозиції та розмістити їх на ресурсі фестивалю – сайті www.festzmi.org.