• Головна
  • Новини
  • Видавництво «Свічадо» стало переможцем конкурсу на кращу інформаційну кампанію...

Видавництво «Свічадо» стало переможцем конкурсу на кращу інформаційну кампанію

19.12.2011, 19:31
Видавництво «Свічадо» стало переможцем конкурсу на кращу інформаційну кампанію - фото 1

Львівське видавництво «Свічадо» стало переможцем першого конкурсу «інформаційна кампанія року по просуванню християнських цінностей», який провела компанія Mainstream Communication & Consulting в рамках медіа-конференції «Медіа Мобілізація». Оголошення переможців конкурсу відбулось 16 грудня в Києві.

Ксаверій Кнотц у Львовіexklusiv.gifЛьвівське видавництво «Свічадо» стало переможцем першого конкурсу «інформаційна кампанія року по просуванню християнських цінностей», який провела компанія Mainstream Communication & Consulting в рамках медіа-конференції «Медіа Мобілізація». Оголошення переможців конкурсу відбулось 16 грудня в Києві.

Як зазначили ініціатори конкурсу, одним із його завдань було створити майданчик, де можна представляти і оцінювати християнські інформаційні кампанії, обговорювати переваги і помилки різних проектів та інформаційно-просвітницьких інціатив. Все це, на думку організаторів, може допомогти підвищити професійний рівень інформаційних кампаній, які проводять християнські спільноти.

Перший конкурс на кращу інфокампанію оцінив активність християн у медіа сфері, визначив найкращі проекти, які стануть стандартом і точкою відліку для майбутніх медіа-активістів, - зазначено в мотиваційній частині конкурсу.

Підбиваючи підсумки конкурсу, Андрій Буркеня, менеджер по роботі з клієнтами компанії Mainstream Communication & Consulting, повідомив, що участь у ньому взяли 8 загальноукраїнських та регіональних проетів. Оцінювали подані проекти визнані спеціалісти – журналісти, маркетологи, піарники. Кожна кампанія оцінювалась експертами за кількома критеріями:

  1. Актуальність обраної теми;
  2. Інноваційність і прогресивність методів втілення кампанії;
  3. Проведення off-line заходів чи робота з аудиторією;
  4. Якість і креативність промо-продукції;
  5. Результати та ефективність кампанії.

світлина з архіву РІСУ

Найкращим проектом була визнана інформаційна кампанія візиту в Україну о.Ксаверія Кнотца (автора книги «Секс, якого не знаєте. Для подружніх пар, які люблять Бога». Ініціатором проекту виступило львівське релігійне видавництво «Свічадо» за підтримки Релігійно-інформаційної служби України.

Як розповідає менеджер проекту Олена Кулигіна, представник редакції РІСУ, в рамках інформаційної кампанії довкола візиту о.Ксаверія Кнотца, окрім очевидного бажання продати видану книгу «Секс, якого не знаєте», видавництво «Свічадо» поставило кілька важливих завдань, серед яких:

  • вийти на нові аудиторії, представити релігійну літературу актуальною для широкого кола читачів,
  • сприяти руйнуванню стереотипів про Церкву, показавши її готовність відповідати на практичні потреби кожної людини, не залежно від конфесійної приналежності;
  • показати, що Церква має високо освічених фахівців, які здатні просто і зрозуміло відповісти на складні питання;
  • публічно говорити про мораль та сімейні цінності на широкий загал, підсилити голос Церкви у суспільній дискусії довкола сімейних цінностей.

Олена Кулигіна

Говорячи про результати кампанії, її організатори зазначили, що запропоновані медіа-заходи та комунікаційні рішення, а також епатажний образ о.Ксаверія Кнотца дозволили через ЗМІ (телебачення, пресу, радіо, Інтернет і соціальні медіа зокрема) широко представити християнську науку про сім`ю, шлюб, вірність, духовну, душевну і фізичну єдність подружжя і акцентувати увагу на біблійних цінностях – у прийнятній для світської аудиторії формі, через доступні для неї канали комунікації. 

"Я дуже вдячна організаторам за чудову ідею такого конкурсу. Сподіваюсь, що церковні організації та їхні прес-служби зможуть використати наш досвід і методику роботи в своїх проектах, популяризуючи християнські цінності в українському суспільстві, вдячна пану Богдану Трояновському за його відкритість до інновацій і надзвичайно цікавий і приємний досвід спільної роботи над проектом", - зазначила Олена Кулигіна.