• Головна
  • Новини
  • В УПЦ великий інтерес до проектів Десятинки назвали «замовною інформаційною кампанією"...

В УПЦ великий інтерес до проектів Десятинки назвали «замовною інформаційною кампанією"

03.06.2011, 10:43
В УПЦ великий інтерес до проектів Десятинки назвали «замовною інформаційною кампанією" - фото 1

Голова просвітницького відділу Української Православної Церкви (Московський Патріархат), прес-секретар Митрополита Володимира протоєрей Георгій Коваленко прокоментував сайту "Православіє в Україні" ситуацію, що склалася в інформаційному просторі довкола Десятинної церкви у Києві.

KOVALENKO.jpgГолова просвітницького відділу Української Православної Церкви (Московський Патріархат), прес-секретар Митрополита Володимира протоєрей Георгій Коваленко прокоментував сайту "Православіє в Україні" ситуацію, що склалася в інформаційному просторі довкола Десятинної церкви у Києві.

"Споглядаючи за телесюжетами чи читаючи новини в світських ЗМІ, – сакзав священик, –співставляючи їх з тією інформацією, яка надходить безпосередньо від громади, від намісника Різдва Пресвятої Богородиці Десятинного чоловічого монастиря, можна побачити багато розбіжностей".

За словами протоєрея, доволі великий інтерес ЗМІ до цієї теми може бути пов’язаний "або з важливістю самого місця, де планується побудова собору, або може бути фактично замовною інформаційною кампанією". Проте "ми не можемо точно говорити, що це є насправді, але бачимо, що іноді дуже важливі речі, які торкаються мільйонів людей або мали б цікавими бути широким верствам населення, залишаються в тіні, поза увагою ЗМІ", сказав протоієрей.

Наприклад, зараз це перебування мощей великомучениці Анастасії в кожному регіоні нашої держави, повідомив священик. "Святиня відвідує не лише кафедральні собори, а й в’язниці — а в нас тисячі людей сьогодні за ґратами. Це важлива тема для обговорення, її не можна замовчувати".

Протоєрей Георгій Коваленко також повідомив, що сам він так і не дізнався результатів конкурсу щодо відновлення Десятинної церкви. "Розпочалася агресивна інформаційна кампанія, але ми так і не знаємо результату: що насправді вирішила комісія. Тому вся ця інформаційна компанія дуже схожа на бажання вплинути на результати роботи комісії і відповідних державних і церковних органів", – наголосив він.