УАПЦ не йде на компроміс з УПЦ КП щодо умов об'єднання

10 липня 2015, 11:47 | Міжправославні стосунки | 10 |   | Код для блогу |  | 

Учасники Архиєрейський Собору УАПЦ та Патріарша рада 9 липня відкинули усі пропозиції представників УПЦ КП щодо назви об’єднаної Церкви та принципу вибору делегатів на об’єднавчому Соборі. Єрархи УАПЦ також вирішили, що переговори доцільно проводити не тільки з Київським Патріархатом, а й з УПЦ (МП) у трьохсторонньому форматі.

Про це йдеться у підсумкових документах Архиєрейського Собору УАПЦ, які оприлюднив на своєму офіційному сайті Київський Патріархат.

Вислухавши Голову комісії із ведення діалогу між обома Церквами митрополита Андрія (Абрамчука) щодо квоти делегатів на об'єднавчому Соборі, учасники засідання Архиєрейський Собору УАПЦ запропонували провести його «основуючись на рівності делегатів від двох Церков, не беручи до уваги кількість парафій і єпископату УАПЦ і УПЦ КП».

Предстоятель УАПЦ Макарій (Малетич), який мав слово, доповів, що на місцях священнослужителі провели єпархіальні та деканальні ради. Усі вони, за твердженням владики Макарія, висловилися за об'єднання, а не приєднання.

Учасники Архиєрейський Собору УАПЦ відтак висунули та ухвалили низку вимог та пропозицій щодо об’єднання:

- Об’єднавчий Собор повинен проходити під головуванням представника Вселенського Патріархату;

- Об’єднавча назва об'єднаної Церкви повинна бути «УАПЦ КП». Якщо представники УПЦ КП не погоджуються, то провдення об’єднавчого Собору не має сенсу;

- Щодо вибору Предстоятеля, УАПЦ пропонує, щоби кожен архієрей мав право, як кандидат, брати участь у виборах на посаду Предстоятеля. Якщо УПЦ КП не погодиться з цією пропозицією, то тоді обрання Предстоятеля повинно відбутися методом жеребкування;

- УАПЦ і надалі проводитиме переговори щодо об’єднання всіх гілок Православ'я не тільки з представниками УПЦ КП, але й з УПЦ (МП) у трьохсторонньому форматі;

- Дата об’єднавчого Собору 14 вересня 2015 року не є конечною до остаточного погодження пропозицій обох сторін.

Київський Патріархат, нагадаємо, за офіційною статистикою налічує в Україні 4 тисячі 738 громад, УАПЦ – 1 тисячу 225.

Склад делегатів на Об’єднавчий Собор обох Церков в УПЦ КП пропонували провести на рівноправній основі – делегати представляють рівне число тих, хто їх делегує. Така практика,як зазначали в Київському Патріархаті, існує у багатьох Церквах, в тому числі й УАПЦ. Зокрема, під час останнього Помісного Собору УАПЦ представництво кожної єпархії визначалося, виходячи з числа парафій у ній, а не на основі рівного числа делегатів від кожної єпархії.

Щодо вибору назви єдиної Церкви, то в УПЦ КП вважають за доцільне враховувати реалії українського законодавства. Повна зміна офіційної назви на «Українська Автокефальна Православна Церква Київський Патріархат» означатиме для кожної єпархії, монастиря та парафії, тобто для понад 6000 зареєстрованих релігійних організацій обох Церков, не лише реєстрацію змін до статуту, але і нове оформлення всіх правоустановчих і майнових документів – від змін в держреєстрі юридичних осіб, змін у актах на землю, документах на храми й інше майно до змін в угодах на постачання комунальних послуг і заміну печаток.

 

Система Orphus
Рейтинг
0
0
10коментарів

Коментарі

додати коментар 
  • Михаил | 11 липня 2015, 03:31
    Коментувати коментар

    Константинополь побрезгует и не захочет пачкаться председательствованием на этом соборе-шабаше, после которого будет невозможно отмыться и объясниться с Мировым Православием. А, вообще, конечно, пусть прыгает в одну кучу вся еретическая нечисть, давно пора им сожрать друг друга!

  • Arxidiakon | 10 липня 2015, 12:24
    Коментувати коментар

    Що і треба було доказати)) Ось я спостерігав що єпископи які перейщли з УАПЦ до КП взагалі викинені за борт. Ніхто з них не отримав ніяку кафедру або вікаріатство хоча б під виглядом намісництва у якомусь монастирі. Їх усіх "имеют ввиду" а іншого і не слід було чекати від старого коньюктирщика Філарета. Поки земля його носить то ніякого обєднання не буде, бо з ним ніхто з нормальних людей, які дружать з головою, не хоче мати діло

    • Ігор Мицько | 10 липня 2015, 13:16
      Коментувати коментар

      Тобто, цим горе-владикам насамперед йшлося не про народ та Церкву, а про " мясце і добре винце".

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані відвідувачі Ввійти

Останні коментарі

  • Михаил | 24 вересня 2018, 18:59

    С таким самомнением и претензионностью на мировую власть он скоро начнёт предоставлять "автокефалии" на свой вкус и каприз Католической, Англиканской и церквям подряд. Можно только

  • velovs@ukr.net | 24 вересня 2018, 18:53

    "«Після Томосу» Церква отримає значно більше можливостей впливати на життя суспільства і на настрої в суспільстві. Аборти, одностатеві відносини, гендерне виховання, репродуктивні технології,

  • dutchak1 | 24 вересня 2018, 16:52

    а хто нам покаже монахів, які привикли жити по державних законах а не церковних?

  • Halo | 24 вересня 2018, 16:52

    Щоб поменше було невігластва та провокаційних закликів, рекомендую почитати історію Почаївської Лаври Івана Огієнка http://azbuky.in.ua/?product=svyata-pochajivska-lavra

  • Ortox | 24 вересня 2018, 16:46

    З якого місця заяви Геча це взяв, знову наснилось?

Популярні статті місяця