Blogs

  • Tornike Metreveli's Blog

    Call Their Bluff, Your Holiness!

    20 August 2018, 03:45 | 

  • А хто нам сказав, що альтернатива в Україні зʼявиться без нас?

    Свого часу, пишучи в політичному таборі свій перший есей «Євангеліє від Юродивого», я також постав перед тією самою проблемою, перед якою ми стоїмо сьогодні, а саме: людина, як правило, не вірить у свої сили й очікує, що вирішальний крок зробить хтось інший. Тому я й звернувся до своїх табірних друзів: «У певний час усі світи, всі духовні поля замкнуться на душі однієї людини – хто з нас твердо може сказати: “Це буду не я”?».

    18 August 2018, 22:28 | 

  • fr. Petro Balog's Blog

    ЦЕРКВА, ЖІНКИ І ХУСТКИ

    Про що Павло говорить у тій своїй настанові щодо хусток для жінок, у 1 Кор 11, 3-16? У тому фрагменті Павло говорить про правила поведінки на літургійних зібраннях для чоловіків і жінок, а не лише для жінок. Чоловік на даному зібранні повинен бути з «непокритою головою», жінка натомість – з «покритою». Для чоловіка пристойно і «природньо» мати «коротке волосся», для жінки – довге. Для чоловіка мати довге волосся – це «сором», для жінки ж – мати коротке волосся є соромом. Покриття голови для жінки – це знак її «покори» перед чоловіком.

    9 August 2018, 20:11 | 

  • fr. Petro Balog's Blog

    СВЯТИЙ ДОМІНІК ТА ЙОГО ОРДЕН

    22 грудня 1216 року папа Гонорій III урочисто затвердив двома буллами новий Орден Всесвітньої Церкви, а через місяць цим же папою Орден був названий Орденом Проповідників (Ordo Praedicatorum). У 1217 році Орден нараховував лише 16 братів, проте Домінік вирішив розіслати їх по найважливіших у ті часи містах Європи. Це рішення усіх здивувало, а багато хто побоювався, що ще не зміцнілий Орден просто безслідно розсіється по Європі. Але Домінік був твердий у своєму рішенні і відправив братів у Париж, Болонью, Рим та Іспанію. Він розумів, що лише той багато пожинає, хто не скупиться при сівбі. Через рік у Римі був заснований монастир св. Сабіни, у Парижі – св. Якова, у Болоньї – св. Миколи. Брати почали навчатися в університетах цих міст, а пізніше самі в них викладали.

    8 August 2018, 20:26 | 

  • fr. Petro Balog's Blog

    СВЯЩЕНИК І РОБОТА

    Як має виглядати життя священика? Або конкретно – яким чином він повинен заробляти на життя? Сьогодні не має однозначної відповіді, бо дуже багато залежить від того, як йому вдається реалізувати своє священицьке служіння. Якщо парафія, куди скерований священик, досить велика, йому вистачає і праці з вірними, і засобів на проживання. Натомість, якщо парафія маленька, не раз видно священика, який «доробляє» собі світським трудом: чи тоді на таксі, чи на будові, чи на ще якій-небудь праці.

    28 July 2018, 21:36 | 

  • fr. Petro Balog's Blog

    ЯК МОЛИТИСЯ, ЩОБ ПРОХАННЯ СПОВНИЛИСЯ?

    Бог хоче дати нам все, що лише нам, його дітям, потрібно, Бог хоче, щоб ми були щасливі, Бог, який створив нас і помістив тут, у цьому світі, не хоче, щоб ми тут страждали чи постійно хворіли, чи були нещасними з якогось приводу. Проте перш за все, Бог хоче, щоб ми отримали спасіння, і щоб ми не втратили його на дорогах нашого життя, в тім теж – користуючись земними благами, а властиво – погано ними користуючись. Бог хоче, щоб ми отримали «повноту», а не лише «частку»: повноту щастя, повноту радості, повноту зцілення.

    19 July 2018, 16:44 | 

  • fr. Petro Balog's Blog

    ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ВІРНИХ

    Права і обов’язки у Церкві існують не для того, щоб когось в чомусь обмежувати, але щоб показувати на глибші цінності, ці права і обов’язки мають допомагати вірним йти до Бога. Права і обов’язки в Церкві – це поставлення певних вимагань, які треба виконати, деколи конечно, деколи бажано, але завжди для освячення і вдосконалення свого християнського життя. Бути членом Церкви – це великий дар Божий, це, можна сказати, привілей. А кожний Божий дар завжди пов’язаний з відповідальністю, подібно як ті євангельські таланти, тому приймаючи дар, беремо на себе певні права і певні зобов’язання відносно цього дару.

    13 July 2018, 11:44 | 

  • How Constantinople did not fit in the picture presented by UOC-MP

    The imminence of bestowal of the Tomos of autocephaly on the Ukrainian Church by Constantinople urges certain forces to resort to very extravagant acts. First of all, we are talking about a primitive lie, without which it is impossible to create an alternative reality.

    3 July 2018, 15:24 | 

  • Dmytro Horyevoy's Blog

    Church Diplomacy and Etiquette

    The official delegation of the Ukrainian Orthodox Church of the Moscow Patriarchate visited the Ecumenical Patriarch Bartholomew I.

    23 June 2018, 22:39 | 

  • fr. Petro Balog's Blog

    ОБ’ЄДНАННЯ ВСІХ ХРИСТИЯН: УТОПІЯ ЧИ РЕАЛЬНА МОЖЛИВІСТЬ?

    Євхаристійне спілкування, тобто єдність навколо Євхаристії – це ціль, або скажімо – ідеал. Дороги до цієї цілі можуть потихеньку сходитися, замість ще більше розходитися. Перш за все, належить побачити, що у всіх християн спільне. А це: віра в Ісуса Христа – Спасителя і Відкупителя, Сина Божого. Це віра в Трійцю, Отця, Сина і Святого Духа. Це Хрещення, через яке людина входить у спільноту Церкви на місцевому рівні. Це Святе Писання – Слово Боже. Це первісне вчення Церкви, виражене на перших спільних зібраннях – Вселенських Соборах. От з цього і треба почати процес об’єднання. Практично він повинен виражатися в тому, що можна з іншими християнами спільно помолитися, що можна з іншими спільно визнати Символ віри (Нікейсько-Константинопольський на приклад), що можна вважати інших християнами, а не сектантами, єретиками чи «так званою Церквою».

    15 June 2018, 10:14 |