08-11-2011

Mainstream Communication проведе конкурс на кращу інформаційну кампанію з просування християнських цінностей в ЗМІ

MM.JPGКомпанія Mainstream Communication & Consulting стала програмним партнером другої християнської конференції інтернет-євангелістів «Медіа Мобілізація». Маючи досвід роботи із великими корпораціями, державними структурами та організаціями ЄС, фахівці з Mainstream допоможуть провести перший в СНД конкурс на кращу інформаційну кампанію з просування християнських цінностей в медіа і залучать визнаних спікерів для виступу перед учасниками заходу.

«В умовах практично повного ігнорування українськими ЗМІ інформації про діяльність церкви, ми вважаємо, що проведення такого роду конференцій необхідно, тому що допоможе у вирішенні кількох завдань: по-перше, зрозуміти що, коли і як надавати ЗМІ, по-друге, допоможе усвідомити , як побудувати міст через прірву нерозуміння між церквою і ЗМІ», - прокоментувала причини участі директор з роботи із клієнтами компанії Mainstream Communication & Consulting Світлана Сверчкова.

На думку організаторів, залучення подібного авторитетного партнера суттєво підвищить рівень конференції до світських аналогів. Компанія входить в трійку найбільш професійних PR-агенцій країни (згідно з рейтингом «Золоте Зерно») і в п'ятірку кращих PR-агентств України (згідно з рейтингом Elvisti). «Зараз у країнах СНД проходить багато подібних християнських заходів. Наша мета - бути унікальним майданчиком для обговорення та впровадження передових інформаційних технологій», - розповів один з організаторів, керівник Асоціації інтернет-євангелістів Україні Микола Малуха.

Mainstream Communications & Consulting візьме на себе розробку методології та проведення першого в пострадянських країнах конкурсу «кращої інформаційної кампанії з просування християнських цінностей», проведеної церквами, місіями, благодійними і просвітницькими організаціями (про деталі конкурсу буде анонсовано пізніше).

Також, фахівці компанії виступлять перед учасниками «Медіа мобілізації» з двох профільних тем - антикризовий PR (протидія «чорним» інформаційним технологіям) і організація заходів для преси.

Слухачам буде корисно і цікаво дізнатися про досвід роботи Mainstream Communications & Consulting, яка займається інформаційним супроводом таких великих холдингів, як System Capital Management Рината Ахметова, Інтерпайп Віктора Пінчука, Ferrexpo Костянтина Жеваго та інші, відповідала за підготовку святкування 75-річного ювілею ФК «Шахтар» і реалізувало 350 великих PR і event-проектів.

Нагадаємо, 16 грудня в Києві з темою «Євангеліє в цифрову епоху» пройде чергова конференція інтернет-євангелістів «Медіа мобілізація», яка збере блогерів, журналістів, керівників медіа-служінь церков і християнських організацій та всіх, хто цікавиться проповіддю християнства через сучасні засоби комунікації. В рамках конференції також відбудеться круглий стіл журналістів-католиків, які працюють у світських та релігійних виданнях.

Деталі про конференцію та участь читайте за гіпер-посиланням

www.risu.org.ua

Авторське право на матеріали Релігійно-інформаційної служби України захищається законом.
Вони можуть буть використані повністю чи частково лише за умови посилання на РІСУ.
У разі використання їх в Інтернеті — обов'язкове гіперпосилання на risu.org.ua