• Головна
  • Проекти
  • Програма конференції "Церква в інформаційному суспільстві"
Програма конференції "Церква в інформаційному суспільстві"

Програма конференції "Церква в інформаційному суспільстві"

29.05.2020, 10:40

Дводенна медіа-конференція «Церква в інформаційному суспільстві» відбудеться 20-21 травня 2011 року в Одесі. До участі у конференції запрошуються журналісти, церковні лідери, представники церковних прес-служб, християнських видань, церковних телестудій, та інтернет-сайтів, а також блогери-християни.

Пятниця, 20 травня

9.00 – 10.00 Реєстрація.

10.00 – 10.30 Відкриття конференції.

10.30 – 11.00 Олександр Доброєр «Стратегия продвижения или синергия преображения?».

11.00 – 11.30 Борис Ходорковський «Новые медиа ↔ реальность ↔ новые медиа».

11.30 – 11. 45 Перерва на каву.

11.45 – 12.35 Ігор Дідок "Церковний маркетинг: вхід в епоху трансформацій".

12.40 – 13.30 Денис Марков (Москва, Россия) "Интернет-PR. Особенности распространения информации в интерактивной среде".

13.30 – 14.30 Обід

14.30 – 15.15  Сергій Клімович "Низова лобістська ініціатива або як християнину змінити суспільство".

15.15 – 16.00 Тарас Антошевський «Захист релігійної свободи можливий завдяки ЗМІ».

16:00 – 16:30 Олександр Славський.

16.30 – 17.10 Максим Васін «Держава, Церква і ЗМІ: досвід Всеукраїнської Ради Церков та Інституту релігійної свободи».

17.10 – 17.30 Перерва на каву.

17.30 – 18.10 Павел Левушкан (Латвия) «Управление репутацией  организации в Интернете».

18.10 – 19.00 Панельна дискусія, клуб експертів.

19.00 – 22.00 Культурно-розважальна програма: «Одесса, таки да»!

 

Cубота, 21 травня. Секційний день

 

Секція 1.

Прес-центр Церкви

Секція 2.

Церква 2.0

Секція 3.

Християнська журналістика та медіа-менеджмент

10.00-10.45

Павло Федоров:

«Прес-центр Церкви»: робота над помилками (на прикладі прес-служби «Посольства Божого»)

Микола Малуха:

"Blog made man: побудова особистого бренду через блогінг"

Володимир Павлів:

«Що робити, щоб видання не загнулося»

10.50-11.35

Ірина Стегній:  "Журналісти і Церква: як подолати взаємну фобію".

Павло Лєвушкан: "Образование-онлайн: теория и практика успешных вебинаров".

Олена Мокренчук:

«Як зробити інтерв`ю, від якого всі будуть у захопленні (упіймати думку співрозмовника, почути те, про що вголос не говорять і опублікувати правду, корисну всім)».

11.35-12.00

Перерва на каву

12.00–12.45

Дмитро Крикун: «Використання медіа для висвітлення масштабної події церковного життя – на прикладі резигнації Блаженнійшого Любомира (Гузара)»

Олександр Чумаков: «Штурм монашої обителі: блогерство і соціальні мережі як парадоксальний виклик для богопосвячених осіб та спільнот».

Олександр Ярмолатій: «Як транслювати християнський контент на світських ЗМІ».

12.50–13.35

Наталья Конова, Сергій Шумик: «Как организовать мероприятие, на которое приедут все журналисты».

о.Олександр Філіппов: «Социальное служение онлайн».

Світлана Кучеренко:  «как создать и мотивировать команду для проекта, когда денег нет или почти нет».

13.35-14.30

Обід

14.30-15.15

Оксана Маслова:

«Что и почему интересно журналисту светского издания»

Олександр Дідок:

"Google, де мій сайт?! Вся правда про пошукову оптимізацію і ../"

о.Микола Мишовський: «Нові медіа в служінні Церкви. Приклад CREDO».

15.20-16.05

Олена Мокренчук:

«Медіа-супровід події від анонсу до висновків (прес-анонс, прес-реліз, новина, репортаж, аналіз фахівців, висновки організаторів) – майстер-клас».

Виталий Шабунин:

"Як використовувати Web 2.0 для громадської діяльності"

 

Елена Шабунина:

"Як побудувати ефективне служіння в інтернеті, витрачаючи на нього мінімум коштів. (На прикладі сімейного клубу)"

о.Павло Худ:

«Моніторинг ЗМІ: досліджувати, щоби розуміти».

16.15-17.45

Ірина Матвієнко: «Інтерв’ю: що і як говорити, щоби бути почутим і зрозумілим».

Денис Марков: "От Web2.0 к Web3.0 Как меняется Интернет и будущее онлайн-коммуникаций"

Панельна дискусія: «Чи є майбутнє у християнської журналістики і християнських журналістів»?

17.45 – 18.00

Підсумки, завершення конференції

Зареєструваатись можна на один або на два дні конференції. Реєстрація здійснюється через електронну скриньку [email protected] до 10 травня 2011 року. Додаткова інформація за телефоном: 067 1806777.