Знані журналісти та медіа-експерти допомагатимуть Церкві вийти з інформаційної кризи

19 березня 2012, 17:03 | Заходи РІСУ | 6 |   | Код для блогу |  | 

exklusiv.gifАндрій КуликовФахівці з журналістики, комунікацій, медіа-менеджменту виступлять на конференції «Церква в інформаційному суспільстві», що вдруге організовує Релігійно-інформаційна служба України. Конференція відбудеться 4-5 травня у Львові.

Серед спікерів:

  • Андрій Куликов (тележурналіст, ведучий програми «Свобода слова» ІСTV),
  • о. Борис Ґудзяк (ректор Українського католицького університету),
  • Вахтанг Кіпіані (головний редактор «Історична Правда»),
  • Ігор Дідок (маркетолог),
  • Отар Довженко (журналіст, медіа-критик, викладач магістерської програми журналістики УКУ),
  • Катерина ЩоткінаКатерина Щоткіна (журналіст «Дзеркало Тижня», кращий релігійний журналіст України 2011 року),
  • Олег Гавриш (журналіст «КоммерсантЪ»),
  • Влад Головін (журналіст «Forbes», представник «Фома» в Україні),
  • Ігор Балинський (медіа-менеджер, керівник магістерської програми журналістики УКУ),
  • Микола Шейко (медіа-менеджер),
  • Павло Лєвушкан (головний редактор baznica.info),
  • фахівці компанії Mainstream Communication & Consulting.
  • та інші.

Олег ГавришЯк РІСУ повідомляла раніше, конференція робитиме акцент на кризу в релігійній журналістиці та на комунікації між Церквою і мас-медіа.

Конференція буде в першу чергу цікава для журналістів, церковних лідерів, представників церковних прес-служб, редакторів релігійних видань, студентів факультетів журналістики, а також інтернет-активістів і блогерів.

Окрім загальних пленарних виступів у рамках конференції передбачена робота в групах та майстер-класи у трьох секціях: «Журналістика», «Медіа-менеджмент та фандрейзінг» і «Public Relations і робота прес-служби».

У секції журналістики (модератор Отар Довженко) експерти-журналісти разом з учасниками шукатимуть відповіді на питання, чому світські ЗМІ не помічають релігійних новин, а якщо помічають – то здебільшого скандальні і конфліктні події. Чому прес-релізи не виходять за межі вузькотематичних християнських ресурсів. Відомі релігійні публіцисти поділяться з колегами, як писати про релігію цікаво для світських медіа.

В секції медіа-менеджмент фахівці розкажуть про функціонування різних типів ЗМІ, різні моделі і фінансування релігійних медіа та ефективний пошук коштів для існування церковного видання.

Секція «Public Relations і робота прес-служби», яку проведуть спеціалісти компанії Mainstream Communication & Consulting, акцентуватиме увагу учасників на комунікації в умовах кризи. Разом з досвідченими тренерами учасники опрацюють конфлікті ситуації чи репутаційні кризи, які загрожують християнським спільнотам: «чим загрожує зміна предстоятеля», «нас звинуватили у сектанстві», «фінансові скандали в Церкві», «Церква і політика», «розколи в Церкві», «протидія чорному піару» та інші питання, про найважче говорити відверто і які найбільше привертають увагу мас-медіа.

Для участі в конференції необхідно зареєструватись і сплатити реєстраційний внесок. При реєстрації та оплаті до 1 квітня реєстраційний внесок становить 250 грн. (оплата за два дні і включає реєстраційний пакет, кава-паузи та обіди). З 1 квітня до 1 травня реєстрація – 300 грн.

Проживання оплачується окремо. Для перших 30 учасників організатори готові запропонувати пільговий варіант поселення у центрі Львова.

Партнери конференції:

  • Магістерська програма з журналістики УКУ;
  • Інституту екуменічних студій УКУ;
  • Mainstream Communication & Consulting;
  • Одеська Народна Церква.

За додатковою інформацією можна звертатися: pr.risu@gmail.com, тел.: 067 18 06 777.

Також запрошуємо на сторінку конференції у Facebook, де можна поставити будь-які питання організаторам чи дізнатись подробиці програми та повний список спікерів

Система Orphus
Рейтинг
0
3
6коментарів

Коментарі

додати коментар 
  • кащук андрій | 21 березня 2012, 21:49
    Коментувати коментар

    Щоб журналісти допомогли Церкві - то потрібно спочатку їх оцерковити. Інакше можуть нашкодити. Важко зрозуміти Церкву людині, якщо ця людина не є у ній всередині. Церква завжди говорить, навіть, коли мовчить. Тож не потрібно надіятися, що стовідсоткова присутність Церкви у медіа просторі змінить її позицію у сучасному суспільстві. Звичайно, ситуація б покращилася. Однак, найперше завдання Церкви не є інформаційна присутність, а свідчення віри і життя у Живого Бога.

    • Olena | 21 березня 2012, 21:57
      Коментувати коментар

      А чому Ви вважаєте, що журналісти всі невоцерковлені? тут здебільшого християни - як учасники, так і спікери. Звичайно, є і ті, хто не позиціонує себе як вірний церкви, проте це практикуючі журналісти, які точно можуть відповісти на низку важливих професійних питань: як працювати на телебаченні, як написати прес-реліз, щоби його надрукували в ЗМІ тощо. чи Ви думаєте, що потім Церкві доведеться співпрацювати тільки з побожними акулами пера? на щастя чи нажаль - це не так. і розуміти нам треба як одних так і інших

  • taras111 | 19 березня 2012, 22:16
    Коментувати коментар

    А якій Церкві допомагатимуть,УГКЦ?Чому нема представників інших конфесій?Можливо чогось не зрозумів.Поясніть,будь_ласка.

    • Olena | 19 березня 2012, 22:19
      Коментувати коментар

      Конференція - позаконфесійна. серед спікерів - православні, протестанти і католики. Серед учасників - так само. Якщо маєте питання - звертайтесь за вказаними контактами, або на сторінку у фейсбуці: http://www.facebook.com/church.2.0 все пояснимо :)

  • Stegniy | 19 березня 2012, 18:16
    Коментувати коментар

    Класний захід! Буду обов'язково! Але мене ось вже почали питати: як зареєструватися? Де взяти аплікаційну форму для реєстрації? На який рахунок сплачувати за участь? А я розгубилася і не знаю, що казати...

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані відвідувачі Ввійти