• Головна
  • Проекти
  • "Медіа Мобілізація" визначить кращу християнську медіа-кампанію року...

"Медіа Мобілізація" визначить кращу християнську медіа-кампанію року

21.11.2011, 15:45
"Медіа Мобілізація" визначить кращу християнську медіа-кампанію року - фото 1

Під час християнської конференції «Медіа мобілізація», яка збере журналістів, керівників медіа-служінь, блогерів, прес-секретарів та інтернет-активістів, буде визначено кращі інформаційні кампанії року з промоції християнських цінностей. Це перший подібний захід в країнах СНД.

Медіа-мобілізаціяПід час християнської конференції «Медіа Мобілізація», яка відбудеться 16 грудня в Києві і збере журналістів, керівників медіа-служінь, блогерів, прес-секретарів та інтернет-активістів, буде визначено кращі інформаційні кампанії року з промоції християнських цінностей. Це перший подібний захід в країнах СНД.

«У церквах вже майже не виникає сумнівів щодо необхідності інформаційних кампаній. Але часто виникає питання: як їх проводити, – коментує Андрій Буркеня, менеджер по роботі з клієнтами компанії Mainstream Communication & Consulting, яка є співорганізатором премії. – Конкурс інформаційних християнських кампаній не тільки підтримає їх організацію, а ще й допоможе створити майданчик для обговорення, обміну досвідом та покращення подібних проектів ».

Організатори розробили такі критерії для оцінки кампаній, щоб представники журі могли розглянути проекти з різних боків, проаналізувати ефективність, а номінанти – зрозуміти їхні слабкі місця і зробити висновки для подальшої роботи. Зокрема, конкурсантів оцінюватимуть за якістю роботи з аудиторією, згадуванністю в ЗМІ, креативності промо-продукції, актуальності обраної теми та інше.

На конкурс можуть подаватися як самодостатні просвітницькі проекти, реалізовані із застосуванням медіа-інструментів (ЗМІ, PR, маркетинг, social media marketing, реклама), так й інформаційний супровід окремих ініціатив або подій (наприклад, боротьба з жорстокістю в сім'ї, інформаційне висвітлення приїзду християнських служителів, привернення уваги до проблем дітей-сиріт, ВІЛ-позитивних людей або реабілітація нарко- і алкозалежних і т.п.).

Брати участь в конкурсі можуть юридичні особи (об'єднання церков, помісні церкви, місії, громадські організації, благодійні фонди, бізнес структури тощо), так і фізичні, які є ініціаторами інформаційних християнських кампаній.

Переможців виберуть у двох номінаціях «Краща регіональна» (проведена в місті, області) і «Краща всеукраїнська інформаційна християнська кампанія».

Оцінювати роботи будуть визнані у професійних колах фахівці – журналісти, маркетологи, піарники.

Деталі конкурсу та аплікаційна форма для участі.

Як РІСУ повідомляла раніше, 16 грудня в Києві з темою «Євангеліє в цифрову епоху» відбудеться ІІ конференція інтернет-євангелистів Media Mobilization.