Комісії УПЦ КП та УАПЦ у Підсумковому документі визначили конкретні кроки до об’єднання двох Церков

9 червня 2015, 09:34 | Міжцерковні стосунки | 11 |   | Код для блогу |  | 

01.jpg8 червня 2015 р. у Михайлівському Золотоверхому монастирі, в Залі засідань Вченої ради Київської православної богословської академії, відбулося спільне засідання Комісій УПЦ Київського Патріархату та Української Автокефальної Православної Церкви.

У якості спостерігачів на засіданні були присутні єрархи Константинопольського Патріархату – єпископ УПЦ в Канаді Іларіон (Рудик) та єпископ УПЦ в США Даниїл (Зелінський).

За повідомленням офіційного сайту Київської Патріархії, вони були уповноважені Вселенським Патріархатом взяти участь у зустрічі Комісій, що засвідчує увагу і підтримку Матері-Церкви Константинопольської об’єднавчим процесам в Українському Православ’ї.

За підсумками роботи було прийнято спільний документ, текст якого наводиться нижче.

зустріч.jpg

ПІДСУМКОВЕ РІШЕННЯ
спільного засідання Комісій для ведення діалогу
Української Автокефальної Православної Церкви з УПЦ Київського Патріархату
і Української Православної Церкви Київського Патріархату з УАПЦ

Михайлівський Золотоверхий монастир, м. Київ
08 червня 2015 р.

Зібравшись на спільне засідання у присутності спостерігачів від Вселенського Патріархату Преосвященного Іларіона, єпископа Української Православної Церкви в Канаді, та Преосвященного Даниїла, єпископа Української Православної Церкви в США, Комісія УАПЦ для ведення діалогу з УПЦ КП і Комісія УПЦ КП для ведення діалогу з УАПЦ, разом вирішили наступне.

1. Висловити вдячність Його Всесвятості ВАРФОЛОМІЮ, Архієпископу Константинополя – Нового Риму і Вселенському Патріарху та Константинопольській Матері-Церкві, а також Українським Православним Церквам у Діаспорі, за надіслання спостерігачів у справі діалогу.

2. Констатувати, що УАПЦ згідно рішень V Помісного Собору (4-5 червня 2015 р.) та УПЦ КП згідно рішень Священного Синоду (від 12 травня 2015 р.), мають намір і бажання у близькому часі об’єднатися у єдину Помісну Православну Українську Церкву.

3. Визнати, що відповідно до канонічних норм, Статутів обох Церков та законодавства України, довершення бажання об’єднатися можливе лише на спільному Об’єднавчому Соборі.

4. Пропонувати Предстоятелю УАПЦ і її Архієрейському Собору та Предстоятелю УПЦ КП і її Священному Синоду невідкладно, до 30 червня 2015 р., прийняти рішення про скликання Об’єднавчого Собору для остаточного об’єднання УАПЦ і УПЦ КП в єдину Помісну Церкву.

5. Склад делегатів Об’єднавчого Собору визначається на рівноправних засадах: всі єпископи УАПЦ та УПЦ КП, а також по одному делегату на кожні п’ятнадцять зареєстрованих релігійних організацій (базове число релігійних організацій визначається на підставі офіційних даних про реєстрацію Міністерства культури України станом на 1 січня 2015 р.). Розподілення представництва в рамках УАПЦ та УПЦ КП залежить від рішень їхніх статутних органів.

6. Після прийняття рішення про скликання Собору (відповідно до п. 4 цього Підсумкового рішення) Комісії для ведення діалогу між УАПЦ і УПЦ КП перетворюються на спільну Передсоборну Комісію, яка здійснює підготовку до Собору. До Передсоборної Комісії паритетно входить рівне число архієреїв та представників від духовенства і мирян УАПЦ і УПЦ КП, але не більше як по сім від кожної сторони. Голови відповідних Комісій для діалогу стають співголовами Передсоборної Комісії. До присутності в роботі комісії запрошуються спостерігачі від Вселенського Патріархату.

7. Часом скликання Об’єднавчого Собору пропонується 14 вересня 2015 р., день церковного новоліття. Місцем проведення Об’єднавчого Собору пропонується Свята Софія Київська.

8. Після прийняття рішення про скликання Собору (відповідно до п. 4 цього Підсумкового рішення) на час до Собору накладається мораторій на перехід парафій та архієреїв з однієї юрисдикції в іншу.

9. Відповідно до схвалених у Вселенській Патріархії у 2000 р. положень Симфонітікону визначити, що безперешкодно відбувається літургійне співслужіння та Євхаристійне єднання Предстоятелів, ієрархів і духовенства УАПЦ і УПЦ КП, за їхньою взаємною згодою.

10. Від моменту відкриття роботи Об’єднавчого Собору і до моменту прийняття Об’єднавчим Собором рішення про об’єднання УАПЦ і УПЦ КП в єдину Церкву та про Предстоятеля об’єднаної Церкви, Предстоятелі УАПЦ і УПЦ КП є співголовами Об’єднавчого Собору.

11. На Об’єднавчий Собор виносяться всі пропозиції та умови об’єднання, затверджені Собором УАПЦ (4-5 червня 2015 р.) та Священним Синодом УПЦ КП (12 травня 2015 р.), в тому числі питання Предстоятеля і назви об’єднаної Церкви, беручи до уваги позицію Собору УАПЦ щодо назви для об’єднаної Церкви «Українська Автокефальна Православна Церква Київський Патріархат». Рішення за всіма питаннями Об’єднавчий Собор приймає більшістю голосів.

Це Підсумкове рішення складене у трьох ідентичних екземплярах, кожен на трьох сторінках, завірених Головами Комісій, підписане всіма членами двох Комісій, присутніми на засіданні, а також завірене спостерігачами від Вселенського Патріарха. З метою інформування повноти обох Церков Підсумкове рішення публікується у засобах масової інформації.

Комісія УАПЦ

Андрій, Митрополит Галицький
Мстислав, Архієпископ Тернопільський
протоієрей Микола Кавчак (Львівська єпархія) 
протоієрей Євген Шувар (Івано-Франківська єпархія)
протоієрей Георгій Кушнірюк (Київська єпархія)

Комісія УПЦ КП

Димитрій, Митрополит Львівський
Євстратій, архієпископ Чернігівський
Протоієрей Олександр Трофимлюк (м. Київ)
Протоієрей Олексій Головацький (Тернопільська єпархія)
Протоієрей Михайло Лесюк (Переяслав-Хмельницька єпархія)

Система Orphus
Рейтинг
0
1
11коментарів

Коментарі

додати коментар 
  • RevMichael Hontaruk | 25 червня 2015, 04:45
    Коментувати коментар

    Це перший крoк дo oб'єднання в Єдину Пoмiсну Украïнську Правoславну Церкву в Украïнi. Рoками тoму ствoренi були кoмiсiï пo лiквiдацiïï церкoвнoгo рoзкoлу в Украïнi, прoте, все замoвкувалoся i нiчoгo з цьoгo не вихoдилo. Чoму? Тoму щo булo не вигiднo Мoсквi. Тoму на даний мoмент треба забути всi непoрoзумiння, незадoвoлення, а прийти дo oднiєï мети - oб'єднатися в Єдину Пoмiсну Украïнську Правoславну Церкву з центрoм у м. Києвi. Всi архиєреï УКраïнськoï Правoславнoï Церкви мoскoвськoгo патрiархату пoвинi серйoзнo задуматись над цим i прийти дo пoзитивнoгo єдинoгo виснoвку бути у лoнi Єдинoï Пoмiснoï Украïнськoï Правoславнoï Церкви та прoстo не тiльки не слухати, але i не зважати на вказiвки вiд РПЦ. Лише при таких умoвах ви будете вести паству украïнськoгo нарoду дo спасiння. Лише пiсля таких дiй настане любoв сере нашoгo багатoстраждальнoгo укйраïнськoгo нарoду, тoму щo ви будете прoпoвiдувати любoв не тiьки слoвами, але дiлами. Спаси Гoспoди за увагу. Нехай Гoспoдь дoпoмoже вам у цьoму.

  • Пан Валерій | 9 червня 2015, 12:58
    Коментувати коментар

    Жуку вже час на процедури..

    • murkos | 25 червня 2015, 08:06
      Коментувати коментар

      Жуку процедури не допоможуть. він же ж "навозний". а по чому лазить-тим і тхне від його реплік!

  • Віктор Жук | 9 червня 2015, 10:04
    Коментувати коментар

    забрать все СВЯТЫНИ у московитов поганых...

  • Віктор Жук | 9 червня 2015, 10:03
    Коментувати коментар

    гундяя вон с УКРАИНЫ...

  • Віктор Жук | 9 червня 2015, 10:02
    Коментувати коментар

    гнать нужно всю эту московскую наволочь со святой земли...

  • Віктор Жук | 9 червня 2015, 09:59
    Коментувати коментар

    В Украине тоже надо ввести антисектанский закон и запретить всех этих московских попов...

    • Михаил | 9 червня 2015, 13:25
      Коментувати коментар

      Сколько бы вы не визжали, прыгали и бесновались, но Украинская Православная Церковь признана во всем мире, все Патриархи принимают Онуфрия и сами приезжают к нему. А кто принимает Денисенко? Никто и никогда, отовсюду гонят палками. И какие же надо иметь мозги, чтобы Истинную Церковь назвать сектой, а сектантов считать церковью. В этом вся сущность денисенковской секты - все извратить, изоврать и поставить с ног на голову!

Залишати коментарі можуть тільки зареєстровані відвідувачі Ввійти

Останні новини

Останні коментарі

  • Михаил | 26 серпня 2016, 19:41

    Можно спокойно отнестись к молитве в Софии раввина, муфтия, баптистов. Но присутствие так называемых "упц кп" и "уапц" и, особенно, ряженого клоуна по кличке "патриарх

  • Чуваки | 26 серпня 2016, 17:54

    Почему же священник не заинтересован в том, чтобы ео жертва перестала грешить окончательно??? Все очень просто, священник прекрасно понимает, его жертва получет выгоду исключительно благодаря обману

  • amel | 26 серпня 2016, 17:49

    Хай краще помолиться за "умягченіє сєрдца" свого хазяїна, в якого "он повєріл". Блазень в клобуці...

  • Чуваки | 26 серпня 2016, 17:06

    Один из примеров как церковь умело пожинает плоды своего труда, цель которого заключается не в том чтобы помочь человеку осознать свой грех, принести покаяние, раскаяться и перестать грешить вовсе,

  • Josephus | 26 серпня 2016, 15:41

    Польска Голгофа Заходу набагато більша і страшніша! Але Дуді про це страшно казати...