• Головна
  • Теми
  • Політична реклама не замінить живого спілкування з виборцями, - кардинал Гузар...

Політична реклама не замінить живого спілкування з виборцями, - кардинал Гузар

14.09.2012, 13:12
Політична реклама не замінить живого спілкування з виборцями, - кардинал Гузар - фото 1
Блаженніший Любомир (Гузар) порадив кандидатам у депутати частіше зустрічатися з людьми і не приділяти такої великої ваги політичній рекламі.

Husar_konf.jpgБлаженніший Любомир (Гузар) порадив кандидатам у депутати частіше зустрічатися з людьми і не приділяти такої великої ваги політичній рекламі. Свої думки з цього приводу кардинал Гузар виклав на сторінках Української правди.

«Сьогодні майже в усьому світі у різних засобах інформації типовою формою рекламування є переконання споживачів в ефективності чи корисності певного товару, бо ним користується популярна кінозірка чи відомий спортсмен.

Чи доцільним є такий формат для політичної реклами? Багато кандидатів, як показує практика, переконані, що так.

На мою думку, цього замало», - вважає екс-глава УГКЦ.

За словами Блаженнішого, політична реклама вигідна кандидатам, бо звільняє від спілкування з народом. І це, каже першоєрарх, є їхньою великою помилкою. Кардинал Гузар вважає також малопродуктивними зустрічі з виборцями, які для кандидатів організовують політтехнологи.

«Дехто з політиків обмежується "тихими", можна сказати, популістськими зустрічами з населенням, відвідуючи школи, дитбудинки чи інші інституції та роздаючи подаруночки. Доводиться чути також, що кандидати відвідують виборчі округи.

Це гарно звучить, але треба реалістично оцінювати такі, заздалегідь організовані політтехнологами, "зустрічі", що мають, як кажуть в народі, характер радше показухи, ніж відкритого, щирого спілкування», - зазначає він у своєму матеріалі.

На думку кардинала Любомира (Гузара), щоби передвиборча діяльність проходила на належному рівні кандидат сам повинен ініціювати зустрічі з людьми, відкрито з ними говорити, пояснити їм своє політичне «Вірую» та запевнити громадян, що він дійсно готовий захищати їхні інтереси.

«Автор цього матеріалу мав нагоду слухати на невеликій площі Нью-Йорка (США) презентації майбутнього Президента Америки Джона Кеннеді, який особисто пояснював свою візію майбутнього приблизно двомстам особам, котрі зібратися, щоб його почути.

Колись у США це був звичний спосіб передвиборчої пропаганди, згодом почали довіряти засобам масової інформації, зокрема телебаченню, але останнім часом починають повертатися до старих, випробуваних практик», - зауважив кардинал.

«А практика така: ніщо не замінить безпосереднього спілкування, бо це найкращий спосіб пізнати людину, яка зобов’язується служити, та могти повірити їй», - наголосив Блаженніший Любомир (Гузар).