1025th Anniversary of Baptism of Rus to Be Celebrated at State Level

22 January 2013, 12:00 | National religious question | 2 |   | Code for Blog |  | 

President Viktor Yanukovych instructed the Cabinet of Ministers to intensify the activities of the central and local executive authorities on the preparation and celebration in Ukraine of the 1025th anniversary of the Baptism of Kyivan Rus, the Institute for Religious Freedom (IRS) reported with reference to the presidential decree 34/2003 of 21 January of 2013.

To ensure the effective organization of the celebration which is to be held in July 2013, the government should revise the composition of the Organizing Committee and plan organizational steps.

The head of the state proposes to envisage additional steps to preserve the objects of cultural heritage connected with Christianity and active involvement of the public in the implementation of the plan of celebratory events.

The Cabinet of Ministers should submit proposals on the organization of the celebratory events in July 2013 in Kyiv within one month. The government is to settle all the financing questions in this regard.

Also, the president instructed the Council of Ministers of the Crimean Autonomous Republic to review the list of the preparatory and celebratory events. In addition, the city authorities should assist associations of citizens and religious organizations in their activity connected with the celebration of baptism of Rus.

The Ministry of Foreign Affairs of Ukraine is to take steps to engage in the events representatives of foreign countries including diplomats.

After the publication of the decree, the head of the presidential administration, S. Liovochkin, stated that the president selected January 25 as the date of a meeting with members of the Organizing Committee on the preparation and organization of the 1025th anniversary of the baptism of Rus regarding the appropriate action plan.

“The events on the occasion of the 1025th anniversary of baptism of the Kyivan Rus will facilitate the consolidation of the Ukrainian nation and the elevation of its historic conscience. The head of state plans to hold the celebration at the highest level,” stressed Mr. Liovochkin.

Система Orphus
Rating
0
0
2comments count

comments

add comments 
  • Salyha Andriy | 22 January 2013, 21:55
    comment comment

    Відрив Московської православної церкви від Грецької православної церкви Відокремлення Московської Митрополії від Київської Митрополії Константинопольського Патріархату та її фактична автокефалія були самостійно довершені 15 грудня 1448 р. поставленням Собором єпископів Великого князівства Московського єпископа Рязанського Іони «Митрополитом Київським» (фактично — Московським). Цей акт відбувся без благословення Константинопольського Патріарха. Через 10 років московський собор виразно маніфестував відрив МПЦ від Києва. Це було виявом довгого існування двох окремих східно-словянських церков-митрополій: Київської (українсько-білоруської) і Московської (великороської). Наступник Іони Феодосій вже іменувався митрополитом „Московським (а не «Київським») і всієї Великої Росії“. Порвавши зв'язок з центрами східного християнства, Московська православна церква щораз більше ставала знаряддям державної влади та не мала євхаристійного єднання з усім православним світом і 141 рік (1448—1589) перебувала в схизмі. У кінці 15 ст., коли Москва частково звільнилася від підлеглості Золотій Орді, створюється концепція, що Москва — це спадкоємець давнього й нового Риму — Царгороду та охоронець чистоти православ'я. Цьому сприяв і занепад Константинополя у 1453, а ще перед тим спроба поєднання Східних і Західних церков (Флорентійська унія 1439), коли в Москві не прийняли прихильника унії, київського митрополита Ісидора. На цьому релігійно-обрядовому ґрунті розгорівся військовий конфлікт між Московським князівством та Новгородською республікою, коли після смерті в 1470 році арієпископа Великоновгородського та Псковського новгородці звернулись до канонічного Київського митрополита, щоб той висвятив їм нового архієпископа, то великий князь московський Іван ІІІ сприйняв це як наступ на його канонічну територію й удерся в 1471 р. до Новгородської республіки, після "Шелонської битви (14.07.1471 р.)" підписано "Коростинскій мир" , за умовами якого Іван ІІІ «примушував ставити архієпископа на Москві». Концепцію теорії III Риму в Москві сформульовано в писаннях псковського ченця Філофея, про те, що деякі православні землі тепер зібрані під владою єдиного православного московського князя; що два передніші Рими впали, третій, Москва, стоїть, а «четвертому не бути» і негоже йому чинити насилля над «правовірними». Князя почали вважати за голову Церкви, що особливо виявилося від царювання Івана Грозного. Московська православна церква 141 рік (з 1448 по 1589 рр.) не мала офіційного визнання своєї автокефалії, яке дістала так. Правитель держави Борис Годунов запропонував Константинопольському Патріархові Ієремії ІІ (Траносу) переїхати з захопленого турками Константинополя до Московії. Патріарх приїхав для переговорів, але на місці виявилося, що Годунов хоче залишити у престольному місті — Москві — власного митрополита, а Патріарху пропонує надати резиденцію у «древній столиці» — Володимирі-на-Клязьмі. Коли Ієремія на це не погодився, то Годунов почав вимагати від нього надання не канонічному Московському митрополиту титулу Патріарха. Цікаво, що ієрархи Московської Митрополії навіть не спілкували у вирішенні цих питань. Зрештою, під тиском мирської влади та обставин (після піврічного утримання у Москві в неволі у 1588 році), Патріарх Ієремія погодився на умови Бориса Годунова. У липні 1948 року в Москві урочисто відзначали 500-річчя автокефалії Російської Православної Церкви. До ювілею була приурочена Нарада Голів і представників помісних Православних Церков (спочатку керівництво СРСР задумувало захід як вселенський собор «для вирішення питання про присвоєння Московської Патріархії титулу Вселенської»[8]), яке засудило екуменічний рух і унію як знаряддя експансії папізму[9]. Однак на нараду не прибули предстоятелі Східних грецьких патріархатів. Створення патріархату Московській церкві Докладніше: Патріарх Московський і всієї Русі 1589 Московська церква стала патріархатом, але це не змінило її залежності від царської влади. В 1686 році Московська церква добивається поставлення на Киїську кафедру князя Четвертинського та за "подарунки" турецькому візиру перепорядковує собі частину давньоруської Київської митрополії, Чернігівську та Київську єпархії.[10]. Цей акт був потім скасований Патріархом Григорієм VII в 1924 році, коли він видав томос про визнання Польської православної церкви, в якому зазначив: «Перше відділення від Нашого Престолу Київської Митрополії та Православних Митрополій Литви та Польщи, залежних від неї, а також приєднання їх до Святої Московської Церкви відбулось не по предписаним канонічним правилам, також не було дотримано все те, що було встановлено відносно повної церковної автономії Київського Митрополита, котрий носив титул Екзарха Вселенського Престолу» [11] Десятий з російських патріархів, Адріян, помер 1700, після нього нового не поставлено, і понад 200 років Російська (Московська) церка не була патріархією. http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%9F%D0%A6

  • ієром. Діонисій | 22 January 2013, 18:38
    comment comment

    Якщо це буде святкування для возвеличення Московського патріархату, так як цьогорічне водосвяття у Львові http://risu.org.ua/ua/index/all_news/catholics/ugcc/50999/ - а все на це вказує, - то до ніякої "консолідації українського народу" та "піднесення його історичної свідомості" воно не принесе. Перше, про що повинен подбати Організаційний комітет, - уможливити таке святкування без особистої участі Московського Патріарха. Тільки тоді можна буде говорити про те, що державна адміністрація не є на послугах однієї з конфесій.

Сan leave comments only to registered visitors Еnter

Poll

There currently no active polls

Last comments

  • patalogoanatom | 16 April 2014, 08:47

    Наш Крым. Это так здорово.

  • firemark | 15 April 2014, 15:44

    Вічная пам'ять рабу божому о.Олександру. Вічне спочивання дай йому та світло віковічне хай світить йому. Дуже жаль. Особисто не знайомий з отцем, але дуже часто його бачив протягом 2х місяців в Києві

  • John Prots | 11 April 2014, 00:27

    Мораль, дух, молитва у МОНАХА?! = 000000000000000000000000000000000000000000000000. пустота у душі. Україні ніколи не бракувало священників, Украні бракувало добрих священників...

  • murkos 45 | 9 April 2014, 10:21

    Нам краще замислитись ким будемо ми,коли будемо помирати...

  • nemrod | 8 April 2014, 20:43

    ти сукою путлера. був і його сукою здохнеш!!!

Last news

Most Popular Articles month